torsdag 23. mai 2013

Broderi.


Vi fikk i produksjonsfaget en oppgave om å brodere et skilt.
Med skilt mener jeg et velkommens skilt
Når vi broderte slet jeg i starten med hva jeg skulle skrive.
Jeg føler ikke at folk ser så mye på skilt det ikke står navn om hvem som bor der eller ikke.

Добро пожаловать ко мне
 Dobro pochalovat ko mne.
Velkommen til meg
Dette var det jeg broderte.
Det ble veldig bra, men aldri ferdig.
Måten du brodere er at du har grunnplagget. En hvit overflate eller hva som du foretrekker.
Dermed må du ha nål og tråd. 
Det er flere måter og brodere på men jeg brukte X teknikken slik at hver rute så ut som en X.

ps:
Jeg ville gjerne hatt med bilde av produktet slik det ble seende ut tilslutt, men telefonen min hadde klart og slette bildene på seg, så jeg har ikke noen mulighet til å finne det igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar