torsdag 6. desember 2012


Da har jeg vært på praksis i 2 uker og endelig kommet tilbake til skolen. Hvor jeg kan sove i fred på bordet mitt.
Nei det kan jeg ikke..
Jeg må jobbe med en rapport som forteller hva jeg drev med under praksis perioden.
Rapporten min ble vellykket etter mange timer jobbing.
Under har du noen bilder fra arbeidsplassen jeg var på.

                                                  Dette er farge hyllen hvor de valgte farge for blanding

                                                     Jeg fikk en dukke jeg kunne flette.

                                                        Her er noen fletter. (fiskebein)
                                                           
                                                            Kineseren


                                                  Salongen Finbeck og Fia. Den anbefales på det sterkeste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar